بسته بندی جدیدی برای خوشبوکننده هوا


شرکت وَن‌بِرلو با توجه به نیازهای مشتریان، خوشبوکننده هوای جدیدی طراحی کرده است؛ افشانه‌ای زیبا با بکارگیری آسان. مدل طراحی بدنه تجربهٔ بکارگیری فوق‌العاده آسان و افزایش کنترل را برای مشتریان فراهم آورده است.

طراحی اِرگونومیک :
ترکیب طراحی ارگونومیک با ضوابط شرکت تولید کالاهای مصرفی رِکیت بِن‌کیزر (شرکت کالاهای لوکس بریتانیایی و چندملیتی که در زمینه تولید و عرضه عمده محصولات بهداشت و سلامت فعالیت می‌کند)محصولی را به بازار ارائه کرده است که نه تنها زیباست بلکه استفاده از آن نیز آسان است. شرکت وَن‌بِرلو با همکاری و نظرخواهی مشتریان، خوشبوکننده‌ای بسیار محکم ، قابل‌کنترل آسان، با کاربردی راحت تولید کرده است.

تأمین سلیقهٔ مشتریان در تمامی مراحل تولید:
با درنظرگرفتن مواردی همچون فعال‌سازی،نگه‌داشتن و افشانه کردن، مدل‌های مختلفی از دستگاه افشانه طراحی شده و در اختیار مشتریان قرار گرفته تا از لحاظ ارگونومیک، زیبایی و کاربرد بررسی شوند. با توجه به بازخوردهای مشتریان، نقطهٔ شروع کار برای تولید محصولی با کاربرد فوق‌العاده راحت مشخص شده است.

قفسهٔ جذاب:
خواه این محصول در ردیف بالا یا وسط یا پایین قفسه‌های فروشگاه‌ها باشد، ظاهر شکیل، درب رنگی و دستگیرهٔ آن بی‌شک توجه مشتریان را جلب خواهد کرد.
مشتریان می‌توانند رایحهٔ موردنظر خود را با توجه به طراحی گرافیک روی ظرف پیدا کنند.

منبع

نوشته بسته بندی جدیدی برای خوشبوکننده هوا اولین بار در روز رنگ پدیدار شد.

Original Article

قبلی نمایشگاه عکس “جغرافیای انقضا” هوفر حقیقی، پازل دلفریب سیاره مغضوب - گالری اُ
بعدی حضور «آدم خانگی» در جشنواره «انیما موندی» برزیل

بدون دیدگاه

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 16 =